Tuesday, August 3, 2010

trial SPM will coming soon~

trial SPM will coming soon already~
but i did't to study~
everyday got online~
i'm so lazy lar~
i like sms,online with dar&my friend only~
i miss my dar so much lar~
but my hp money was empty jor~
besides,no enough money~ money~
i need money~


老公我知道你有来看我的blog的~
 只不会留言~笨蛋^^
还有一星期多就考试咯~
 还是trial SPM添~
 我懒读书~
每天上学都是和老婆们讲话啦~有时ponteng kelas~
好悠闲咯~我们~
 感觉不在乎考试将咯~
 我叻~
 每天回到家~只会online&sms~
miss my dar~
 么都某走~
 唉~前途一片黑暗~哈哈~
 只会想到~一定要和老公一起~= = 
 我应该在这刻起~做打算~
 为我的将来~
 大放假应该还在美罗吧~和老婆在美罗工作下先~
 到31/12/2010上KL倒数咯~
 想将多~不懂到时候怎样叻~
 读书去鲁~~~

No comments:

Post a Comment

back to top